Bli en av våra samarbetspartners
Företagsaktiviteter
Våra samarbetspartners - Hålsponsorer
Våra samarbetspartners - Skyltsponsorer

Bli en av Herrljunga Golfklubbs samarbetspartners

Herrljunga Golfklubb erbjuder, med våra drygt 700 medlemmar och drygt 4000 gästspelare per år, en unik möjlighet att marknadsföra Ditt företag och Din verksamhet. Oavsett om Du är golfspelare eller ej kan vi hjälpa Dig att nå ut till nya kunder och stärka Ditt befintliga marknadsvärde. Som partner i Herrljunga Golfklubb har Du ett flertal paket att välja bland. Naturligtvis kan vi hjälpa till att skräddarsy ett paket så att det passar just Dig och Din verksamhet. Är Du intresserad av att samarbeta med Herrljunga Golfklubb är Du varmt välkommen att kontakta sponsoransvarig Finn Svensson på 0705-36 41 10, alternativt via epost: info@herrljungagk.se.

Bronspaket

Bronspaket +

Silverpaket

Silverpaket +

Guldpaket

Guldpaket +

Rubinpaket

Rubinpaket +

Smaragdsponsor

Diamantsponsor

Förutom dessa paket så hjälper vi mer än gärna till att hitta ett paket som passar just Dig och Din verksamhet.

* I den del av paketen som avser tryckt marknadsföring tillkommer reklamskatt om 7,65%.