Greenfee
Husvagn & Husbil
Pay & Play
Golfbil

Golfpaket OBS! Vi kan för närvarande inte erbjuda paket då vi inte har restaurang klar.

Spela & Bo

Herrljunga Golfklubb kan erbjuda fina paket för dig som vill komma och spela och bo hos oss. På klubben har vi två stycken stugor med plats för fyra personer per stuga. Dessutom har vi samarbete med Mosslanda Pub & Konferens, som ligger två kilometer från klubben, där du bor i nyrenoverade hus i lantlig miljö.

Stugpaket och lägenhetspaket

Våra två stugor finns i anslutning till klubbhuset i absolut närhet till 10:ans tee och drivingrangen. Varje stuga är inredd med fyra bäddar, litet matbord med fyra stolar samt enklare pentry. Toalett hittar du i en intilliggande byggnad och dusch finns i klubbhusets omklädningsrum, 50 meter från stugorna, som är öppet 6:00-22:00. Stugorna är en utmärkt alternativ till dig som vill komma och spela och samtidigt bo på banan.  Vi har även en lägenhet som ligger i klubbhusbyggnaden, den har 6 bäddar.

Pris Stuga per natt 600:-
Pris Lägenhet per natt   900:-

Önskar Ni hyra sängkläder tillkommer en kostnad av 50 kronor per person.

Mosslanda

I samarbete med Mosslanda Pub & Konferens har vi möjlighet att ta emot er som kommer i ett större sällskap upp till 24 pers eller som vill bo lite större än det stugorna erbjuder. Mosslanda Pub och Konferens är beläget ca 4 km från banan i vacker natur. Klicka här för att komma till Mosslandas hemsida.

Pris vardagar från 695 kronor/person, helger från 795:-/person inkl. Boende (del i dubbelrum), lättare frukost samt heldagsgreenfee. Enkelrumstillägg om så önskas är 300 kronor.

Ollestad gård

Ollestad ligger vackert beläget vid sämsjön, ca 10 km från Herrljunga och 25 km från Ulricehamn och erbjuder även padeltennis och boule.   Kicka här för att komma till Ollestads hemsida.