Greenfee
Golfbil

Greenfee 2024

Ordinarie greenfee 2024 är 500:- alla dagar

Kampanjpris 28/3-30/4: 325 kr vardagar, och 425 kr på helger!  (Kan ej kombineras med andra rabatter)

Swishnummer
När kansliet är stängt kan du betala din greenfee kontant i greenfeeinkastet, eller via vårt swishnummer 123 032 23 70, ange ditt namn, samt starttid betalningsreferens och visa upp er betalning för kanslipersonal efter 9 hål om ni gått ut på morgonen.

Rabatter & samarbeten
Nedan följer de rabatter och greenfeesamarbeten som Herrljunga GK har tecknat. Märk att nedanstående rabatter inte går att kombinera med andra erbjudanden.

Golfhäftet
Hos oss gäller Golfhäftet helgfria vardagarpå ordinarie greenfee som är 500 kr. Gäster med Golfhäftet betalar halv greenfee vid ett tillfälle.

Golfhäftet Plus
Herrljunga GK är under 2024 anslutna till Golfhäftet Plus. Du som har Golfhäftet Plus är välkommen att spela till halv greenfee helgfria vardagar på ordinarie greenfee som är 500 kr. Obegränsat antal tillfällen helgfria vardagar.

Greenfeesamarbete EJ klart för 2024
-Fullbetalande medlemmar i Bredareds GK, Vårgårda GK och Alingsås GK betalar 275 kronor helgfria vardagar.

-Fullbetalande medlemmar i  Mariestad och Uddevalla GK betalar 325 kronor alla tider och dagar.

-Fullbetalande medlemmar i Koberg betalar 300:- vardagar och 350:- helg

-Fullbetalande medlemmar i Ulricehamns GK betalar 300:- alla dagar

-Fullbetalande medelmmar i Falköping och Lidköpings GK betalar 325:- vardagar och 350:- helg

-Fullbetalande medlemmar i Vara-Bjertorp 325:- helgfria vardagar.

-Fullbetalande Skövde GK betalar 350:- vardagar

-Fullbetalande medlemmar i Ale GK erhåller 100:- rabatt på ordinarie greenfee (500 kr) alla dagar

-Medlemmar i Öijareds GK erhåller 100 kronor rabatt på ordinarie greenfee (500 kr) alla dagar. Detta erbjudandet går ej att kombinera med andra erbjudanden.

Gäst till medlem
Fullbetalande gäst till medlem har 50 kronor rabatt på ordinarie greenfee (500 kr) i samband med spel. Medlemmen ska själv spela med gästen för att rabatten ska kunna nyttjas.

Introduktionskort
Gäst med kort utfärdade av PGA, GAF, SGA, SGF eller VGDF  ska kontakta kansliet senast en dag före besök.